loading...
ساخت کیف
تولیدی کیف عمده بازدید : 27 پنجشنبه 06 مرداد 1401 نظرات (0)

کوله پشتی چرخدار

عناصر طراحی

کوله‌پشتی‌های چرخدار که مخصوصاً برای سفرهای جاده‌ای ابتدایی یا سفرهای ماجراجویانه‌تر ساخته شده‌اند، راحتی یک کیف چرخدار را با قابلیت پرتاب آن روی شانه‌های شما در هر زمان که لازم است ترکیب می‌کنند. اگر در فرودگاه هستید و ناگهان با یک پله برقی مواجه شدید، کافی است آن را پرتاب کرده و برای حرکت آسان تر از پله ها بالا و پایین بروید. آنها همچنین زمانی که راه طولانی برای پیاده روی دارید یا در وسط ترافیک سنگین پیاده روی هستید، عالی هستند، زیرا می توانند از روی زمین بلند شوند و به شما این امکان را می دهند که بدون مشکل در میان جمعیت مانور دهید.

امکانات

مشاهده تصویر منبع

کوله‌پشتی‌های رول مانند چمدان‌های معمولی دارای ویژگی‌هایی هستند که شامل تسمه‌های درونی برای نگه‌داشتن وسایل شما، زیپ‌های سنگین برای ماندگاری، و جیب‌های توری برای حمل اقلام کوچک‌تر و وسایلی هستند که می‌خواهید پس از رسیدن به فرودگاه به آنها دسترسی داشته باشید. . آنها همچنین می توانند شامل جیب های مخصوص برای تلفن های همراه و دستگاه های موسیقی، و همچنین یک دسته تلسکوپی محکم که با یک دستگیره لاستیکی تقویت شده باشد. کوله‌پشتی‌های چرخدار برای راحتی ساخته شده‌اند، اما اندازه موبایل آن‌ها از محکم و قابل اعتماد بودن آن‌ها جلوگیری نمی‌کند.

سبک ها

کوله‌پشتی‌های چرخدار دارای سبک‌های بسیار متنوعی هستند و از آنجا که اغلب توسط کودکان استفاده می‌شوند، حتی می‌توانند در طرح‌های روشن و رنگارنگ و همچنین انواع الگوهای مناسب برای کودکان که می‌تواند شامل گرافیک‌هایی مانند حیوانات، ورزش، مدرسه باشد، ارائه شود. اقلام مرتبط، قلب ها، گل ها و طرح های هندسی. آنها از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و در عین حال مفید هستند و صرف نظر از سن شما آنها را ارزشمند می کند.

هدف

همانطور که بیشتر مردم می‌دانند، کوله‌های چرخدار برای افرادی که می‌خواهند چمدان‌هایشان را سبک ببندند، اما همچنان می‌توانند چمدان‌های خود را مانند یک کوله‌پشتی معمولی حمل کنند، مناسب است. استفاده از آن‌ها آسان و بسیار راحت است، دوام و جذابیت بالایی دارد، و البته قیمت مناسب‌تری نسبت به بسیاری از انواع دیگر چمدان‌ها دارد، که مزیت دیگری برای انتخاب کوله‌پشتی چرخان است.

اندازه ها

اگرچه کوله‌پشتی‌های چرخدار برای جابه‌جایی و حمل راحت ساخته شده‌اند، اما همچنان می‌توانند وسایل زیادی را در خود جای دهند. آنها معمولاً دارای فضای داخلی هستند که اندازه آنها 40 تا 42 اینچ خطی است و ارتفاع آنها می تواند بین 17 تا 21 اینچ باشد که آنها را به ظرف مناسبی برای حمل تقریباً هر چیزی که برای سفر بعدی خود نیاز دارید تبدیل می کند.

مواد

اگرچه کوله‌پشتی‌های چرخدار را می‌توان از مواد مختلفی تهیه کرد، اما تقریباً همیشه از مواد نرم اما قوی مانند نایلون یا پلی استر یا ترکیبی از چندین ماده مختلف ساخته می‌شوند. به دلیل اندازه آنها، آنها به ندرت از مواد سخت ساخته می شوند، اگرچه اگر به اطراف نگاه کنید ممکن است بتوانید مانند این را پیدا کنید.

کیف و آستین برای تبلت و کامپیوترهای لپ تاپ
کیف لپ تاپ و تبلت

عناصر طراحی

بخش شگفت انگیز در مورد خرید آستین و کیف برای تبلت و لپ تاپ، انتخابی است که در دسترس است، که بسیار بیشتر از آن چیزی است که اکثر مردم تصور می کنند. کیف‌های چمدانی که برای محافظت از لپ‌تاپ و تبلت ساخته می‌شوند از انواع مختلفی از مواد ساخته می‌شوند و در طرح‌هایی هستند که شامل آستین‌هایی در اندازه‌های مختلف، کیف، کوله پشتی، کیف‌های لپ‌تاپ چرخشی و کیف‌ها و کیف‌هایی هستند که به‌طور خاص برای اندازه‌های مختلف ساخته شده‌اند. قرص ها هر چیزی که برای محافظت از لپ‌تاپ یا تبلت خود به دنبال آن هستید، به‌راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید، به خصوص اگر به صورت آنلاین جستجو کنید، و همچنین در رنگ‌های متنوعی وجود دارند.

امکانات

شاید چیزی که این اقلام را تا حدی متمایز می کند این واقعیت است که به نظر می رسد هر کدام کمی متفاوت از قبلی هستند و می توانند دارای بند هایی برای قرار دادن کیف ها روی شانه شما باشند و بنابراین حمل آن ها را آسان تر می کند، دسته هایی که باعث می شود آن ها برای نگه داشتن کیف ساده مانند کیف یا چمدان کوچک، زیپ هایی که ورود و خروج آن را آسان می کند، جیب هایی که امکان حمل وسایلی مانند خودکار و کارت ویزیت را برای شما فراهم می کند و گاهی اوقات امکانات اضافی مانند فلپ که به شما امکان می دهد. برای قرار دادن خودکار و مداد در قسمت بیرونی کیف به طوری که در مواقع نیاز بتوانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید. هر راحتی که به دنبال آن هستید، به احتمال زیاد وقتی به دنبال کیف لپ‌تاپ یا تبلت هستید، آن را پیدا خواهید کرد، به خصوص اگر از فروشگاه‌های معتبرتر خرید کنید.

سبک ها

سبک های این آیتم ها عبارتند از:

کیف‌های لپ‌تاپ: این کیف‌ها در اندازه‌هایی از 10 اینچ تا بیش از 17 اینچ هستند و با دسته یا بدون دسته و همچنین در رنگ‌ها، طرح‌ها و طرح‌ها بسیار متنوع هستند.
کوله پشتی های لپ تاپ: کمی بزرگتر از کوله پشتی های معمولی هستند، این اقلام دارای جیب های اضافی برای کاغذ و هر چیز دیگری هستند که ممکن است پس از راه اندازی لپ تاپ برای استفاده به آن نیاز داشته باشید.
آستین‌های لپ‌تاپ: این‌ها قاب‌های تخت هستند که با دسته، جیب، زیپ و بند یا بدون آن عرضه می‌شوند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را به‌صورت استاندارد یا فانتزی که دوست دارید خریداری کنید.
قاب‌های رول لپ‌تاپ: کمی بزرگ‌تر از کیف‌های لپ‌تاپ، این کیف‌ها فضای زیادی برای لپ‌تاپ و لوازم جانبی همراه با آن دارند و به خصوص اگر زیاد سفر می‌کنید، بسیار ارزشمند می‌شوند.
کیف و کیسه تبلت: انواع محصولات ماد

e به طور خاص برای تبلت شما؛ آنها تقریباً همیشه این قابلیت را دارند که برای تولید یک پایه تا شوند تا بتوانید آن را روی یک سطح صاف قرار دهید و بدون نیاز به گرفتن آن در دستان خود آن را مشاهده کنید.
هدف

البته، هدف اصلی این کیسه ها این است که تبلت یا لپ تاپ شما را هم ایمن و هم جدا از سایر وسایلی که بسته بندی کرده اید، نگه دارند و دسترسی به آنها را در زمانی که منتظر سوار شدن به هواپیما هستید یا زمانی که سوار می شوید آسان تر می کند. صندلی این احتمالاً دلیل اصلی این است که آنها در اندازه‌ها و سبک‌های زیادی عرضه می‌شوند، زیرا هر کاربر نیازهای متفاوتی دارد و دلایل مختلفی برای خرید کیف در وهله اول دارد.

بسیاری از آنها همچنین به اندازه کافی کوچک هستند که حتی اگر چمدان اضافی دارید، آن را با خود حمل کنید، و از آنجایی که آنها به طور خاص برای محافظت از دستگاه های الکترونیکی ساخته شده اند، حتی اگر آن را رها کنید، متوجه خواهید شد که لپ تاپ یا تبلت شما محافظت می شود. آنها مخصوصاً برای مسافران تجاری که باید در هوا در دستگاه خود باشند بسیار مفید هستند، زیرا کیف ها معمولاً اندازه مناسبی برای باز کردن و بسته بندی مجدد دستگاه شما هستند.

اندازه ها

از آنجایی که لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها در اندازه‌های بسیار متفاوتی عرضه می‌شوند، کیف‌هایی که از آن‌ها محافظت و حمل می‌کنند نیز در اندازه‌های متعدد موجود هستند. از مواردی که فقط خود دستگاه را نگه می‌دارند تا مواردی که موارد دیگر را نیز در خود جای می‌دهند، می‌توانند ضخیم یا نازک، کوچک یا بزرگ، ساده یا حاوی بند و جیب باشند. به طور خلاصه، می توانید هر اندازه ای را که نیاز دارید تهیه کنید و هنگام خرید این کیف ها آن را به صورت استاندارد یا فانتزی که دوست دارید بسازید. بیش از سایر انواع چمدان، کیف‌های تبلت و لپ‌تاپ در اندازه‌های بسیار متفاوتی هستند که نمی‌توان چیزی را که برای دستگاهی که دارید پیدا کرد.

مواد

ظروف لپ‌تاپ و تبلت می‌توانند از وینیل، پلی استر یا نوعی ترکیب ساخته شوند، اما بسیاری از آنها از نئوپرن نیز ساخته شده‌اند. مواد آنها همیشه قوی و محکم هستند اما سبک وزن هستند، زیرا کیف ها باید از چیزی همه کاره ساخته شوند که حمل آنها را آسان کند و در طول هر سفر بارها و بارها باز و بسته شوند.

منبع

https://robonak.ir/%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

https://www.homestratosphere.com/types-of-luggage/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 2,005
  • بازدید کلی : 22,314