loading...
ساخت کیف
تولیدی کیف عمده بازدید : 25 شنبه 25 تیر 1401 نظرات (0)

نحوه تمیز کردن و حالت دادن به کیف یا کیف دستی چرمی
کیف های چرمی گران هستند، اما بسیاری از مردم خرید را توجیه می کنند زیرا کیف های دستی چرمی عمر طولانی دارند – کیفیت آن با مواد مصنوعی بی نظیر است. وقتی مردم یک کیف چرمی گران قیمت می خرند، این کار را به قصد استفاده طولانی مدت از آن انجام می دهند.

مشاهده تصویر منبع
پس تصور کنید وقتی آن چرم لکه می‌شود، آسیب می‌بیند یا محو می‌شود، ناامیدی را تصور کنید. خوشبختانه، پاک کردن لکه از کیف چرمی امکان پذیر است و مراقبت مناسب می تواند به جلوگیری از ایجاد لکه نیز کمک کند.

رسیدگی به لکه های سخت روی کیف چرمی
همیشه بهترین روش برای رسیدن به هر لکه ای با پاک کننده کیف چرمی در سریع ترین زمان ممکن است. هر چه مدت زمان بیشتری به لکه اجازه داده شود، پاک کردن آن سخت تر خواهد بود. اما لکه های خاص ممکن است نیاز به درمان متفاوتی داشته باشند.

لکه جوهر روی کیف های چرمی
به عنوان مثال، مالش الکل اغلب برای از بین بردن لکه های جوهر توصیه می شود، که به خصوص پس از قرار گرفتن روی چرم، پاک کردن آن می تواند دشوار باشد. الکل را به مقدار کم بمالید و ابتدا تست نقطه ای بزنید.

تمیز کردن لکه های چربی روی چرم
لکه های چربی مواد غذایی ممکن است سخت ترین انواع لکه ها برای پاک کردن کیف چرمی باشند، زیرا پاک کننده چرم ما به گونه ای طراحی شده است که روغن های طبیعی موجود در چرم را پاک نمی کند، که می تواند منجر به خشک شدن بیش از حد شود. قبل از تمیز کردن با پاک کننده چرم ما، به آرامی لکه را با پارچه خشک پاک کنید تا ببینید آیا می توانید چربی را در پارچه جذب کنید. سپس طبق دستور با پاک کننده چرم عسلی چرم لکه را تمیز کنید.


نحوه تمیز کردن کیف یا کیف چرمی
ابتدا، یک نکته سریع: مهم است که دستورالعمل‌های سازنده چرم خود را دنبال کنید، و ابتدا هر محصولی را که روی کیف خود می‌زنید در یک ناحیه محتاط آزمایش کنید.

پس از آماده شدن برای تمیز کردن، ابتدا باید چرم را گردگیری کنید تا هرگونه خاک یا گرد و غبار شل شده از بین برود. سپس به آرامی چرم را با پاک کننده چرم پاک کنید و روی نواحی لکه دار یا کثیف تمرکز کنید. اجتناب از مالش؛ استفاده از یک لمس سبک باعث می شود که به چرم آسیبی نرسانید.


پاک کننده چرم عسلی ما ملایم و موثر است، بنابراین برای از بین بردن لکه ها مجبور نیستید سخت کار کنید یا چرم را تمیز کنید.

حالت دهنده چرم برای کیف و کیف
همانطور که تمیز کردن چرم مهم است، حالت دهنده چرم نیز می تواند ظاهر و احساس کیف های چرمی شما را بازگرداند. نرم کننده چرم اثرات خشکی از جمله چرم سفت و نواحی پژمرده را معکوس می کند.

نرم کننده چرم عسلی چرمی باید هر شش ماه یکبار استفاده شود، از زمانی که کیف دستی یا کیف دستی شما نو است. می تواند در برابر لکه ها محافظت کند، زیرا دافع آب و مایعات است. برای حالت دادن به کیف خود، مقدار کمی نرم کننده چرم را روی یک پارچه بدون پرز قرار دهید، سپس به آرامی با یک لایه نازک و یکدست روی چرم خود بمالید.

همیشه برچسب های روی کیف دستی خود را قبل از هر نوع تمیز کردن کیف دستی بررسی کنید. قبل از استفاده از پاک کننده یا نرم کننده چرم روی کل کیف، همیشه باید یک تست بلات روی گوشه کوچکی از چرم انجام شود. اکثر پاک کننده های چرم برای چرم طراحی شده اند، اما عسل چرم یک راه حل طبیعی است که روی همه انواع چرم (به جز جیر) کار می کند. با این حال، یک آزمایش سریع همیشه یک شرط مطمئن است.

دستگیره یا بند را نادیده نگیرید. اجازه دهید چرم حداقل دو ساعت خشک شود (ترجیحاً یک شب) و سپس هر گونه اضافی را پاک کنید.

فرآیند حالت دهنده با نرم کننده کیف چرمی Leather Honey با حفظ استحکام و درخشندگی کیف شما به حفظ ظاهر کیف شما کمک می کند.

کیت کامل مراقبت از کیف پول چرمی
کیت های پاک کننده و نرم کننده چرم شامل همه چیزهایی است که شما نیاز دارید
کیت مراقبت از چرم

با بسته‌های محصول ما، نرم‌کننده ممتاز عسل چرمی، پاک‌کننده عسل چرمی و 2 پارچه کاربردی ما را دریافت می‌کنید.


آنچه مشتریان ما می گویند
من دیروز عسل چرمی خود را دریافت کردم و مطمئن هستم که همانطور که توضیح داده شد، موارد بیشتری را خریداری خواهم کرد. من به تازگی یک کیف دستی با طراحی ممتاز خریده بودم. یک کلوئه، و در دستورالعمل‌های مراقبت، پیشنهاد کرد که کیسه قبل از استفاده ضد آب و درمان شود…”

من از محصول شما روی کفش‌های جدیدم استفاده کردم... برای کار از رویه‌های چرمی آنزو و رویه‌های نرم دستکش استفاده می‌کنم. آنها قبل از اینکه زیره چرمی خراب شود و از هم جدا شود و بیرون بیاید، حدود یک سال دوام می آوردند. از زمانی که کف پاها را با عسل چرم رنگ می‌کنم، برخی از آنها را دارم که چهار سال طول می‌کشد!»

توضیحات بیشتر را بخوانید

خرید کنید

نرم کننده چرم

بیشتر بدانید: خرید انواع کیف های چرم در https://robonak.ir/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%da%86%d8%b1%d9%85/

منبع

https://www.leatherhoney.com/pages/how-to-clean-a-leather-purse-or-handbag

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 1,845
  • بازدید کلی : 22,154